Μεγάλες οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό
Την άμεση διενέργεια διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, ζητά με ανακοίνωσή της η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας, υποστηρίζοντας ότι «οι περισσότερες Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) άνοιξαν μόνο για τον αγιασμό, καθώς υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Οι δάσκαλοι αναφέρουν ότι η ίδια εικόνα υπάρχει και στην πλειονότητα των τμημάτων ένταξης, ενώ τονίζουν πως εξίσου τραγική είναι η κατάσταση για τους μαθητές και τις οικογένειές τους που περιμένουν δάσκαλο «παράλληλης στήριξης», αφού μέχρι και σήμερα δεν έχει προσληφθεί κανείς εκπαιδευτικός για τον σκοπό αυτόν.
«Τα ειδικά σχολεία, στα οποία φοιτούν παιδιά με ειδικές ανάγκες, τα τελευταία χρόνια αντί να αναβαθμιστούν, λόγω των κυβερνητικών πολιτικών και των μνημονίων, οδηγούνται σε λουκέτο».
Εξίσου αποθαρρυντική είναι και η εικόνα της απασχόλησης των αποφοίτων Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ). Όπως σημειώνει η ΔΟΕ «θεωρούνται ικανοί να εργάζονται μόνο για αναπληρωτές ενώ καλύπτουν, εδώ και χρόνια, θέσεις μόνιμου προσωπικού. Η εξαγγελία διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την ειδική αγωγή κάθε φορά μένει μόνο στα χαρτιά και στις εξαγγελίες των Υπουργών, ενώ η θέση του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής στο Υπουργείο, ακόμη και σήμερα, παραμένει κενή».
Παράλληλα, οι δάσκαλοι ζητούν και τη λήψη μέτρων για την απρόσκοπτη μεταφορά των μαθητών από και προς τα σχολεία τους.
Την άμεση διενέργεια διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, ζητά με ανακοίνωσή της η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας, υποστηρίζοντας ότι «οι περισσότερες Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) άνοιξαν μόνο για τον αγιασμό, καθώς υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Οι δάσκαλοι αναφέρουν ότι η ίδια εικόνα υπάρχει και στην πλειονότητα των τμημάτων ένταξης, ενώ τονίζουν πως εξίσου τραγική είναι η κατάσταση για τους μαθητές και τις οικογένειές τους που περιμένουν δάσκαλο «παράλληλης στήριξης», αφού μέχρι και σήμερα δεν έχει προσληφθεί κανείς εκπαιδευτικός για τον σκοπό αυτόν.
«Τα ειδικά σχολεία, στα οποία φοιτούν παιδιά με ειδικές ανάγκες, τα τελευταία χρόνια αντί να αναβαθμιστούν, λόγω των κυβερνητικών πολιτικών και των μνημονίων, οδηγούνται σε λουκέτο».
Εξίσου αποθαρρυντική είναι και η εικόνα της απασχόλησης των αποφοίτων Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ). Όπως σημειώνει η ΔΟΕ «θεωρούνται ικανοί να εργάζονται μόνο για αναπληρωτές ενώ καλύπτουν, εδώ και χρόνια, θέσεις μόνιμου προσωπικού. Η εξαγγελία διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την ειδική αγωγή κάθε φορά μένει μόνο στα χαρτιά και στις εξαγγελίες των Υπουργών, ενώ η θέση του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής στο Υπουργείο, ακόμη και σήμερα, παραμένει κενή».
Παράλληλα, οι δάσκαλοι ζητούν και τη λήψη μέτρων για την απρόσκοπτη μεταφορά των μαθητών από και προς τα σχολεία τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου