Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Country Brand Index 2012/13: Δραματική υποχώρηση της Ελλάδας...



Όχι ότι θα περίμενε κανείς κάτι διαφορετικό, αλλά η νέα επιδείνωση της θέσης της χώρας μας στον φετινό διεθνή δείκτη Country Brand Index, είναι μάλλον μεγαλύτερη του προβλεπόμενου. Η Ελλάδα υποχώρησε στη γενική κατάταξη κατά δώδεκα θέσεις, πέφτοντας στην...
...39η θέση μεταξύ των 118 χώρων του δείκτη, από 27η που ήταν στην κατάταξη του 2011 και 22η το 2010 και βρίσκεται πια μετά την Μάλτα και πριν το Περού.
Στην έκθεση του 2012, μάλιστα, που δημοσιοποιήθηκε προ ημερών, υπάρχει ειδικό κεφάλαιο για τις χώρες PIIGS, όπου αναλύονται οι ειδικές συνθήκες που επικρατούν στα κράτη αυτά τα τελευταία χρόνια, υπό το πρίσμα της κρίσης και των δυσμενών οικονομικών συνθηκών και των πολιτικών εξελίξεων.
Η Ελλάδα παρουσιάζει τη χειρότερη εικόνα μεταξύ των Ισπανία, Ιταλία, Ιρλανδία και Πορτογαλία και τις μεγαλύτερες αρνητικές μεταβολές στους επιμέρους δείκτες, με τις τρεις πρώτες να επιδεικνύουν ισυχρή αντοχή και να παραμένουν εντός της πρώτης 25άδας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η Ελλάδα εμφανίζει τις μεγαλύτερες μειώσεις στους Δείκτες Good for Business, Investment Climate, Regulatory Environment, Job Opporuntity αλλά και Quality of Life, όπου έπεσε 34 θέσεις!
Στον Δείκτη Job Opportunities, η Ελλάδα είχε μία “ελεύθερη” πτώση στην 100η θέση, αν και στην κατηγορία Skilled Workforce, έχασε επτά θέσεις.
H χώρα μας παραμένει εντός 25άδας στην κατηγορία Heritage and Culture, υποχωρώντας στην 18η θέση, παραμένει σχετικά ψηλά στην κατηγορία Arts and Culture, καθώς και στην 6η θέση της κατηγορίας History, αν και υποχώρησε και εκεί. Επίσης, κρατήθηκε εντός δεκάδας στην κατηγορία Beach, στην 8η θέση και είναι η μοναδική ευρωπαική χώρα στο top ten αυτής της κατηγορίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου