![]() |
| φωτο απο roumlouki.gr |
Οι βουλευτές επιδίδονται σε αγώνα δρόμου για το ποιος θα μας
σώσει πρώτος (δειτε την παρέμβαση Τσαβδαριδη εδω) από τις πλημμύρες , σίγουρα η ένταση και κυρίως
οι διάρκεια των βροχοπτώσεων ήταν τέτοια που ήταν αναμενόμενο να δημιουργηθούν προβλήματα
, όχι όμως τέτοια όπως αυτά που ζήσαμε χθες , άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως οι δρόμοι
που είχαν το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν αυτοί στους οποίους είχαν γίνει έργα πεζοδρόμησης.
Επίσης οι βουλευτές μας διαλαλούν τώρα πως θα μεριμνήσουν
για αντιπλημμυρικά έργα την
στιγμή που κάποιοι από αυτούς με τις επιλογές τους αποτελούν
πραγματικό τσουναμι για τον Ελληνικό λαό.
Τέλος είναι απορίας άξιο πως οι θύτες μπορούν να γίνουν ταυτόχρονα
και σωτήρες όλων εμάς.
Δειτε την ανακοίνωση του Βεσυροπουλου :
Άμεση επικοινωνία με τους αρμόδιους φορείς, είχε ο Βουλευτής Ημαθίας, της Νέας Δημοκρατίας, Απόστολος Βεσυρόπουλος, για την αντιμετώπιση της έκτακτης κατάστασης που δημιουργήθηκε στην περιοχή της Αλεξάνδρειας Ημαθίας, μετά την εκτεταμένη βροχόπτωση, που έπληξε την περιοχή. Ο κ. Βεσυρόπουλος, οποίος βρισκόταν στην Αθήνα, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων, είχε συνεχή επικοινωνία με τους αρμόδιους, ενώ ζήτησε και ενημερώθηκε αναλυτικά, για την κατάσταση από τον Δήμαρχο Αλεξάνδρειας, κ. Φώτη Δημητριάδη.
Ο Βουλευτής Ημαθίας, προέβη σε παρέμβαση προς τον Υπουργό Εσωτερικών και ζήτησε να ενεργοποιηθούν άμεσα οι αρμόδιες υπηρεσίες για την καταγραφή των ζημιών που υπέστησαν επαγγελματίες, νοικοκυριά και δημόσια κτίρια, ώστε να υπάρξει αποζημίωση των πληγέντων.
Επίσης, ο κ. Βεσυρόπουλος, ζήτησε από τον Πρόεδρο και τον Προϊστάμενο του ΕΛΓΑ, σε συνεννόηση με τους ανταποκριτές, να ενημερωθούν και να επισκεφτούν τις πληγείσες περιοχές και να καταγράφει το πρόβλημα, ώστε, όπου υπάρχει ζημία να προχωρήσει η διαδικασία της αναγγελίας και των δηλώσεων ζημιάς από τους αγρότες.
Ο κ. Βεσυρόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η περιοχή του Δήμου Αλεξάνδρειας, δοκιμάστηκε από μια πρωτοφανή βροχόπτωση, που προκάλεσε αρκετές καταστροφές σε νοικοκυριά, επιχειρήσεις και καλλιέργειες. Εκείνο που προέχει - επείγει, θα έλεγα - είναι η άμεση καταγραφή και αποτίμηση των ζημιών. Είχα επαφές με όλους τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να υπάρξει γρήγορη και πλήρης αποκατάσταση των ζημιών. Για να γίνουν τα απαραίτητα έργα, ώστε να θωρακισθεί, η περιοχή μας. Θέλω, παράλληλα, να εκφράσω την εκτίμηση μου για τις προσπάθειες που κατέβαλαν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, αλλά και όλοι οι άνθρωποι της Αυτοδιοίκησης».


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου