Home » , » Aπαντηση του Ν. Μπρουσκελη στο δημοσιευμα περι υποψηφιοτητας του στις δημοτικες εκλογες

Aπαντηση του Ν. Μπρουσκελη στο δημοσιευμα περι υποψηφιοτητας του στις δημοτικες εκλογες

Written By VALTOS on Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012 | 5:50 μ.μ.

Με αφορμή τη χθεσινή σας ανάρτηση (18/09/2012) με τίτλο “Ενδιαφέρεται για υποψήφιος δήμαρχος Αλεξάνδρειας ο Νίκος Μπρουσκέλης;;;” (http://veriotis-veria.blogspot.gr/2012/09/blog-post_7094.html) θα ήθελα να σας αναφέρω τα ακόλουθα:
Στις ημέρες που ζούμε ενδιαφέρομαι για τα κοινά όπως κάθε ενεργός Έλληνας πολίτης, ο οποίος βλέπει έκπληκτος τη χώρα του να οδηγείται προς τo χάος και τον εκφασισμό και τον λαό της προς την εξαθλίωση.
Σε μια περίοδο κατά την οποία κρίνεται το μέλλον των επόμενων γενεών, ορίζεται με βάρβαρο και ανάλγητο τρόπο το παρόν των εργαζομένων και των συνταξιούχων, οριοθετείται με τρόπο βίαιο και παντελώς άδικο η επιβίωση του ολοένα και μεγαλύτερου αριθμού ανέργων, νομίζω πως είναι άκαιρο και κυρίωςάκομψο να ομιλούμε για την πιθανότητα υποψηφιότητας μου στις δημοτικές εκλογές του 2014.

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τα θερμά σας λόγια και για το ενδιαφέρον σας για τις εξελίξεις στο Δήμο μας, στο Δήμο Αλεξάνδρειας, όμως,με δεδομένα τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας, νομίζω πως είναι πολύ νωρίς ακόμη να γίνεται οποιαδήποτε αναφορά στις εξελίξεις της τοπικής πολιτικής σκηνής με χρονικό ορίζοντα το έτος 2014.

Αυτό δεν σημαίνει πως δεν ενδιαφέρομαι για τα τεκταινόμενα σε τοπικό επίπεδο, τα οποία και παρακολουθώ ανελλιπώς και από κοντά. Είμαι ένας από τους πολλούς ενεργούς πολίτες-δημότες της Αλεξάνδρειας και της ευρύτερης περιοχής του Ρουμλουκιού, που ανησυχούν βλέποντας την περιοχή να παραμένει στάσιμη, με τη συνεχή επίκληση (εκ μέρους των διοικούντων) της άσχημης οικονομικής συγκυρίας.


Η άσχημη οικονομική συγκυρία όντως υπάρχει και αυτό είναι αναμφισβήτητο. Όμως αυτή δεν μπορεί να αποτελεί εσαεί τον “κυματοθραύστη” για να καλυφθεί η ανικανότητα ή η στασιμότητα. Δεν μπορεί να φταίει μόνο η συγκυρία. Ίσως να ευθύνεται, μαζί με αυτή, η έλλειψη οράματος ή σχεδίου για τον τόπο μου αλλά και η αδυναμία προσαρμοστικότητας στην παρούσα κατάσταση. 
Όλα τα παραπάνω δημιουργούν ένα πραγματικά εκρηκτικό μείγμα, το οποίο δεν ευνοεί επ'ουδενί την Αλεξάνδρεια. 

Το αντίθετο μάλιστα.Είμαι και εγώ ένας από τα εκατομμύρια των Ελλήνων που απαιτούν την πλήρη ανανέωση σε πρόσωπα και νοοτροπίες δεκαετιών (που έχουν καταδικάσει τον τόπο μας σε μαρασμό και στασιμότητα) και την οριστική ρήξη με το παρελθόν (από το οποίο όμως υποχρεούμεθα να κρατήσουμε τα θετικά και να τα εκμεταλλευτούμε, προς όφελος του τόπου, των κατοίκων και των επερχόμενων γενεών).
Σας ευχαριστώ για την αναφορά στο πρόσωπό μου και στην οικογένεια μου μέσα από το blog σας, σας διαβεβαιώ πως παραμένω ενεργός πολίτης, συμμέτοχος στη συνολική προσπάθεια για μια καλύτερη Ελλάδα, για μια διαφορετική Ημαθία και για έναν αλλιώτικο και δημοκρατικό Δήμο Αλεξάνδρειας, υπερασπιζόμενος την θέση μου πως χρειάζονται εκ βάθρων ανατροπές, σε πρόσωπα και σε νοοτροπίες, ώστε να προχωρήσουμε μπροστά.

Τη συμμετοχή μου στα κοινά τη θεωρώ ως προσωπική μου υποχρέωση έναντι του τόπου μου και των συνδημοτών μου.
Με τιμή,
Νικόλας Δ. Μπρουσκέλης
Δημότης Αλεξάνδρειας

Share this article :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Valtos(i) - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger