Mία νέα πρόταση στον τρόπο δημιουργίας ψηφιακών περιοδικών...
προβάλλουν δύο Έλληνες στις ΗΠΑ, ο Γιάννης Βελισσαράκος και ο Άγγελος Κωστόπουλος, οι οποίοι έχουν πολύχρονη πορεία στο επιχειρηματικό χώρο σε Ελλάδα και Αμερική.
Οι δημιουργοί του PersonSpot, με έδρα την Ουάσινγκτον, μίλησαν στην ελληνική υπηρεσία της «Φωνής της Αμερικής» για την εφαρμογή τους (a social publishing application), που δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να δημιουργήσει, γρήγορα και εύκολα, ένα δικό του ηλεκτρονικό περιοδικό με περιεχόμενο που έχει ο ίδιος επιλέξει από το διαδίκτυο. Στη συνέχεια, μπορεί να το μοιραστεί με φίλους ή πελάτες του σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook ή το Twitter. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ενημέρωση και για προσωπικά ενδιαφέροντα, ή για την προώθηση μίας εταιρείας ή μίας ιδέας, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Ο Γιάννης Βελισσαράκος και ο Άγγελος Κωστόπουλος τονίζουν ότι η εφαρμογή τους είναι «one click publishing», δηλαδή με ένα κλικ μπορεί να έχεις περιοδικό και αυτό το επιβεβαιώνουν όσοι το έχουν ήδη χρησιμοποιήσει, καθώς το PersonSpot είναι ήδη σε πειραματικό στάδιο. «Ελπίζουμε ότι αυτός θα είναι και ένας από τους λόγους, για τους οποίους θα έχει μεγάλη απήχηση», τονίζει ο Άγγελος Κωστόπουλος.
Το PersonSpot ανακοινώθηκε στις 22 Αυγούστου. Η ανάπτυξη της εφαρμογής έχει γίνει με την ομάδα που έχουν δημιουργήσει στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή οι δύο εφευρέτες βρίσκονται στο στάδιο ανεύρεσης νέων κεφαλαίων, ώστε να μπορέσουν να αναπτύξουν περεταίρω την εφαρμογή τους και να επεκταθούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Σε ερώτηση κατά πόσο η εφαρμογή τους μπορεί να ανταγωνιστεί τις ανάλογες προσπάθειες που ανακοίνωσαν οι ιδρυτές του YouTube και του Twitter, οι δύο έλληνες είναι βέβαιοι ότι αυτό είναι εφικτό. «Μπορείς να κτυπήσεις αυτά τα «μεγαθήρια» με κάποιους τρόπους, όπως αφοσίωση στο τι κάνεις, επιμονή, απλότητα και καινούργιες υπηρεσίες συνεχώς. Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή έχουμε και τα τέσσερα αυτά στοιχεία», λέει ο Γιάννης Βελισσαράκος.
«Ζούμε στον χώρο, στον οποίο μας επιτρέπει να δούμε αυτό τον ανταγωνισμό. Το προϊόν που έχουμε είναι καλύτερο; Έχει καλύτερες προδιαγραφές, είναι πιο γρήγορο, πιο εύχρηστο; Αυτό θα το δείξει η αγορά. Εάν η αγορά δείξει ότι το δικό μας προϊόν είναι το καλύτερο, τότε θα βγούμε κερδισμένοι» προσθέτει ο Άγγελος Κωστόπουλος.
προβάλλουν δύο Έλληνες στις ΗΠΑ, ο Γιάννης Βελισσαράκος και ο Άγγελος Κωστόπουλος, οι οποίοι έχουν πολύχρονη πορεία στο επιχειρηματικό χώρο σε Ελλάδα και Αμερική.
Οι δημιουργοί του PersonSpot, με έδρα την Ουάσινγκτον, μίλησαν στην ελληνική υπηρεσία της «Φωνής της Αμερικής» για την εφαρμογή τους (a social publishing application), που δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να δημιουργήσει, γρήγορα και εύκολα, ένα δικό του ηλεκτρονικό περιοδικό με περιεχόμενο που έχει ο ίδιος επιλέξει από το διαδίκτυο. Στη συνέχεια, μπορεί να το μοιραστεί με φίλους ή πελάτες του σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook ή το Twitter. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ενημέρωση και για προσωπικά ενδιαφέροντα, ή για την προώθηση μίας εταιρείας ή μίας ιδέας, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Ο Γιάννης Βελισσαράκος και ο Άγγελος Κωστόπουλος τονίζουν ότι η εφαρμογή τους είναι «one click publishing», δηλαδή με ένα κλικ μπορεί να έχεις περιοδικό και αυτό το επιβεβαιώνουν όσοι το έχουν ήδη χρησιμοποιήσει, καθώς το PersonSpot είναι ήδη σε πειραματικό στάδιο. «Ελπίζουμε ότι αυτός θα είναι και ένας από τους λόγους, για τους οποίους θα έχει μεγάλη απήχηση», τονίζει ο Άγγελος Κωστόπουλος.
Το PersonSpot ανακοινώθηκε στις 22 Αυγούστου. Η ανάπτυξη της εφαρμογής έχει γίνει με την ομάδα που έχουν δημιουργήσει στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή οι δύο εφευρέτες βρίσκονται στο στάδιο ανεύρεσης νέων κεφαλαίων, ώστε να μπορέσουν να αναπτύξουν περεταίρω την εφαρμογή τους και να επεκταθούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Σε ερώτηση κατά πόσο η εφαρμογή τους μπορεί να ανταγωνιστεί τις ανάλογες προσπάθειες που ανακοίνωσαν οι ιδρυτές του YouTube και του Twitter, οι δύο έλληνες είναι βέβαιοι ότι αυτό είναι εφικτό. «Μπορείς να κτυπήσεις αυτά τα «μεγαθήρια» με κάποιους τρόπους, όπως αφοσίωση στο τι κάνεις, επιμονή, απλότητα και καινούργιες υπηρεσίες συνεχώς. Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή έχουμε και τα τέσσερα αυτά στοιχεία», λέει ο Γιάννης Βελισσαράκος.
«Ζούμε στον χώρο, στον οποίο μας επιτρέπει να δούμε αυτό τον ανταγωνισμό. Το προϊόν που έχουμε είναι καλύτερο; Έχει καλύτερες προδιαγραφές, είναι πιο γρήγορο, πιο εύχρηστο; Αυτό θα το δείξει η αγορά. Εάν η αγορά δείξει ότι το δικό μας προϊόν είναι το καλύτερο, τότε θα βγούμε κερδισμένοι» προσθέτει ο Άγγελος Κωστόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου