Μπορεί ο δημόσιος τομέας να συνεργαστεί με τον ιδιωτικό στο θέμα της προβολής και της επικοινωνίας του Ελληνικού Τουρισμού; Και αν πως; Με τι όρους και προυποθέσεις, μπορεί να σχεδιαστεί το marketing της τουριστικής Ελλάδας; Σε αυτά και άλλα πολλά ανάλογα ερωτήματα, καλείται να δώσει απαντήσεις...
...σήμερα το 11ο Συνέδριο του ΣΕΤΕ, στο Intercontinental, που ανοίγει τις εργασίες του σε λίγο με πρώτη ομιλήτρια την Ελληνίδα Επίτροπο Μαρία Δαμανάκη.
Στην 1η Συνεδρία – Marketing Greece: Η συνεργασία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα στην προβολή και προώθηση του ελληνικού τουρισμού
στο πάνελ θα είναι:
κ. Ν. Καραχάλιος, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ
κ. Κ. Λαμπρινόπουλος, Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησεως Επιχειρήσεων
κ. Δ. Μαύρος, Πρόεδρος Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος
κ. Γ. Τσακίρης, Πρόεδρος Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος
κ. Γ. Τσόπελας, Managing Director, McKinsey & Company
κ. Α. Ανδρεάδης, Πρόεδρος ΣΕΤΕ
Συντονιστής: κ. Γ. Αγγελής, δημοσιογράφος
Στη δεύτερη Συνεδρία – Στρατηγικές επικοινωνίας και προώθησης τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών: μια χαμηλού κόστους προσέγγιση και τρόποι επηρεασμού της αγοραστικής συμπεριφοράς των τουριστών, θα γίνει παρουσίαση από τον κ. Γ. Φώτη, Marketeer, Υποψήφιο Διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Bournemouth, UK
Συντονιστής: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ.
Το Συνέδριο ολοκληρώνεται με ομιλία της υπουργού Τουρισμού Ο. Κεφαλογιάννη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου