Τα επτά ερωτήματα των επαγγελματιών οδηγών για τη φονική καραμπόλα
Απαντήσεις σε επτά ερωτήματα, ζητά με επιστολή του το Συνδικάτο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών, το οποίο κατηγορεί τα συναρμόδια υπουργεία για ηθική αυτουργία ενώ αφήνει υπονοούμενα για τον τρόπο που οι αρχές επέρριψαν όλες τις ευθύνες στον Ρουμάνο οδηγό, αφήνοντας μάλιστα αιχμές για τη στάση έναντί του λόγω του γεγονότος ότι δεν ήταν Έλληνας.
Γιατί κυκλοφορούν Φορτηγά Δημόσιας Χρήσης στις Εθνικές Οδούς τα Σαββατοκύριακα, ενώ σε όλη την Ευρώπη, εκτός από συγκεκριμένες κατηγορίες, απαγορεύεται;
Γιατί δεν υπάρχουν μικτά κλιμάκια για έλεγχο προβληματικών φορτηγών (κινητές πλάστιγγες για υπέρβαρο φορτίο, ΚΤΕΟ κλπ);
Ως προς το συγκεκριμένο ατύχημα, γιατί δεν υπήρχε σήμανση εκ μέρους της Εγνατίας Οδού, με βανάκια που φέρουν προειδοποιητικά φώτα και κορίνες;
Γιατί δεν βρισκόταν η Τροχαία στο σημείο;
Ο εργολάβος, ποια μέτρα είχε πάρει για την εκτέλεση του έργου;
Γιατί η Εγνατία Οδός, η Τροχαία και ο εργολάβος δεν έκαναν εκτροπή της κυκλοφορίας των οχημάτων, στον παράπλευρο δρόμο, εφόσον γνώριζαν ότι θα είχαν ολική διακοπή της κυκλοφορίας για την επισκευή;
Γιατί η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) δεν ήταν ελεύθερη από τα ΙΧ, ώστε να υπάρχει διέξοδος διαφυγής για το φορτηγό με το πρόβλημα της υπερθέρμανσης των φρένων;» αναφέρει η επιστολή.
Συνεχίζοντας, το Συνδικάτο κατηγορεί τα συναρμόδια υπουργεία όχι μόνο για το συγκεκριμένο συμβάν αλλά και για δυστυχήματα των Τεμπών, του Μαλιακού και του Αλιάκμονα, επισημαίνοντας: «Με δική σας αδιαφορία συνεχίζει να ρέει το αίμα στον Μολώχ της ασφάλτου». «Από τη στιγμή που ο οδηγός της νταλίκας δεν ήταν Έλληνας δεν χρειάζεται να εξετάσουμε κάτι άλλο για τις συνθήκες της τραγωδίας. «Αυτός ευθύνεται για όλα», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση….
Απαντήσεις σε επτά ερωτήματα, ζητά με επιστολή του το Συνδικάτο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών, το οποίο κατηγορεί τα συναρμόδια υπουργεία για ηθική αυτουργία ενώ αφήνει υπονοούμενα για τον τρόπο που οι αρχές επέρριψαν όλες τις ευθύνες στον Ρουμάνο οδηγό, αφήνοντας μάλιστα αιχμές για τη στάση έναντί του λόγω του γεγονότος ότι δεν ήταν Έλληνας.
Γιατί κυκλοφορούν Φορτηγά Δημόσιας Χρήσης στις Εθνικές Οδούς τα Σαββατοκύριακα, ενώ σε όλη την Ευρώπη, εκτός από συγκεκριμένες κατηγορίες, απαγορεύεται;
Γιατί δεν υπάρχουν μικτά κλιμάκια για έλεγχο προβληματικών φορτηγών (κινητές πλάστιγγες για υπέρβαρο φορτίο, ΚΤΕΟ κλπ);
Ως προς το συγκεκριμένο ατύχημα, γιατί δεν υπήρχε σήμανση εκ μέρους της Εγνατίας Οδού, με βανάκια που φέρουν προειδοποιητικά φώτα και κορίνες;
Γιατί δεν βρισκόταν η Τροχαία στο σημείο;
Ο εργολάβος, ποια μέτρα είχε πάρει για την εκτέλεση του έργου;
Γιατί η Εγνατία Οδός, η Τροχαία και ο εργολάβος δεν έκαναν εκτροπή της κυκλοφορίας των οχημάτων, στον παράπλευρο δρόμο, εφόσον γνώριζαν ότι θα είχαν ολική διακοπή της κυκλοφορίας για την επισκευή;
Γιατί η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) δεν ήταν ελεύθερη από τα ΙΧ, ώστε να υπάρχει διέξοδος διαφυγής για το φορτηγό με το πρόβλημα της υπερθέρμανσης των φρένων;» αναφέρει η επιστολή.
Συνεχίζοντας, το Συνδικάτο κατηγορεί τα συναρμόδια υπουργεία όχι μόνο για το συγκεκριμένο συμβάν αλλά και για δυστυχήματα των Τεμπών, του Μαλιακού και του Αλιάκμονα, επισημαίνοντας: «Με δική σας αδιαφορία συνεχίζει να ρέει το αίμα στον Μολώχ της ασφάλτου». «Από τη στιγμή που ο οδηγός της νταλίκας δεν ήταν Έλληνας δεν χρειάζεται να εξετάσουμε κάτι άλλο για τις συνθήκες της τραγωδίας. «Αυτός ευθύνεται για όλα», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου