Home » » Ο ΗΜΑΘΙΩΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Ο ΗΜΑΘΙΩΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Written By VALTOS on Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015 | 8:24 μ.μ.


Παρά την οικονομική κρίση που μαστίζει το σύνολο της Ελληνικής Οικονομίας, υπάρχουν άνθρωποι που με την εργατικότητα και τον επαγγελματισμό τους, καταφέρνουν επάξια να διακριθούς στους τομείς του εμπορίου. Ένας τέτοιος επενδυτής είναι ο Ημαθιώτης Σπύρος Θεοδωρίδης, του οποίου η εταιρεία έχει απογειωθεί στα οικονομικά φόρουμ ολόκληρης της Ευρώπης. Έξυπνος, δημιουργικός και με τεράστιες διασυνδέσεις στον εμπορικό κόσμο έχει δει την εταιρείας του «BESTKO ΕΛΛΑΣ» να φιγουράρει στις κορυφαίες του χώρου. 
Ειδικεύεται στο φάσμα εμπορίας νωπών φρούτων και λαχανικών από όλο τον κόσμο και με τον ρυθμό που πηγαίνει η επιχερίσηση σε λίγο καιρό θα αυξηθούν κατακόρυφα οι θέσεις εργασίας.

Διαβάστε αναλυτικά τι γράφει για τον ίδιο το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο:

«Η εταιρεία BESTKO ΕΛΛΑΣ Μ.Ε.Π.Ε. ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2015 και αποτελεί θυγατρική του ομίλου Bestko Handelsvertretung GmbH με έδρα το ΝΤΥΣΕΛΝΤΟΡΦ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ. Κύριος μέτοχος και ιδρυτής του ομίλου είναι ο κος. Θεοδωρίδης Κ. Σπυρίδων. Η Εταιρία έχει επιδείξει ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης, οι οποίοι έχουν ισχυροποιήσει ολοένα και περισσότερο την παρουσία της στην αγορά και της έχουν προσδώσει τη θέση του ενός μεγάλου εγχώριου επενδυτή στον κλάδο της εμπορίας των εισαγώμενων νωπών φρούτων και λαχανικών όπως: 
Λεμόνια Αργεντινής - Βραζιλίας, Πορτοκάλια Ν. Αφρικής - Βραζιλίας - Ουρουγουάης, Ανανά - Κόστα Ρίκα, Μπανάνες - Εκουαδόρ, Μάνγκο , Αβοκάντο, Λάϊμς, Παπάγια, Χουρμάδες, Σκόρδα. Όλα τα προϊόντα διατίθενται στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά είτε απ' ευθείας από τη Bestko ΕΛΛΑΣ Μ.Ε.Π.Ε. είτε μέσω των σημείων Λιανικής πώλησης (Super Markets) είτε μέσω στρατηγικών συνεργατών χονδρεμπόρων. 
Το αντικείμενο εργασιών της εταιρίας περιλαμβάνει αποκλειστικά το φάσμα εμπορίας νωπών φρούτων και λαχανικών από όλο τον κόσμο, ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζεται για είσοδο της και σε άλλους κλάδους δραστηριοτήτων που αφορούν το τρόφιμο. 
Παράλληλα, η στρατηγική χωροταξική θέση των σημείων της εμπορίας των εμπορευσίμων αγαθών μπορεί να αποτελέσει οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, το οποίο αποτελεί ένα ακόμα πλεονέκτημα για την Εταιρία, καθώς της εξασφαλίζουν ένα σαφές προβάδισμα στην άμεση διακίνηση των προϊόντων και την απευθείας διάθεση στο τελικό καταναλωτή, αφού στόχος μας είναι η καλύτερη και πιο "φρέσκη" κατανάλωση των προϊόντων μας.

Πηγή: griechenland.ahk.de/gr
Share this article :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Valtos(i) - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger