Home »
ΕΛΛΑΔΑ
» Ανοίγουν τις μπάρες αύριο στα Μαλγαρα οι φοιτητές για το σχέδιο Αθηνά
Ανοίγουν τις μπάρες αύριο στα Μαλγαρα οι φοιτητές για το σχέδιο Αθηνά
Την Τετάρτη 27/2/2013 και ώρα 12:00 μ.μ θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη φορά κινητοποίηση στα Διόδια των Μαλγάρων από τους φοιτητές του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης για να υπερασπιστούμε τα δικαιώματα μας ως φοιτητές και να διαμαρτυρηθούμε στην διάλυση του Ιδρύματος μας και την υποβάθμιση της παιδείας από το Νομοσχέδιο <<Αθηνά>> ανοίγοντας τις μπάρες και μοιράζοντας έντυπο ενημερωτικό υλικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου