Εκατοντάδες βιβλία κατεστραμμένα στην δημοτική βιβλιοθήκη , αυτήν
την εικόνα αντικρίσαμε σήμερα και την αναφέρουμε ξεχωριστά μιας και όπως έχουμε
ξαναπεί η βιβλιοθήκη αποτελεί έναν από τους ελαχίστους χώρους πολιτισμού στην πόλη
μας.
Ήταν που ήταν δύσκολη η κατάσταση στην βιβλιοθήκη με ελλείψεις
χώρου και τεχνικού εξοπλισμού η χθεσινή πλημμύρα ήρθε και συμπλήρωσε το πάζλ της
αποσύνθεσης.
Την βιβλιοθήκη επισκέφτηκε ο δήμαρχος και η κ. Μοσχοπουλου ενώ
το προσωπικό δίνει μάχη για να περισώσει όσα από τα βιβλία μπορεί.
Βέβαια μπορεί κάποιοι να καταφέρουν να μας το παρουσιάσουν
ως αναγκαίο κακό για να ανοίξει χώρος για καινούργια βιβλία , όλα μπορεί να τα δούμε
εκτός από απόδοση ευθυνών όπου υπάρχουν.






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου