Home » » ΕΓΚΡΙΣΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

ΕΓΚΡΙΣΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

Written By Noula on Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012 | 1:24 μ.μ.


Με την 182/14.05.2012 απόφαση του δηµοτικού συµβουλίου, ελήφθη κατ’ αρχήν απόφαση για την ίδρυση Κοινωνικού Παντοπωλείου του ∆ήµου Αλεξάνδρειας. Επίσης,  µε την ίδια απόφαση καθορίστηκε ότι: «µε νεότερες αποφάσεις του δηµοτικού συµβουλίου, σε προσεχείς συνεδριάσεις: α)  θα καθοριστούν οι δηµοτικοί χώροι που θα διατεθούν για τις ανάγκες λειτουργίας του «Κοινωνικού Παντοπωλείου»,  β)  θα εγκριθεί ο «Κανονισµός Λειτουργίας και ∆ιαχείρισης του Κοινωνικού Παντοπωλείου ∆ήµου Αλεξάνδρειας»,  ενώ παράλληλα θα ρυθµιστούν και οι λεπτοµέρειες όσον αφορά την οργάνωση και λειτουργία του». 

 "Τα κοινωνικά παντοπωλεία είναι υπηρεσία παροχής ειδών πρώτης ανάγκης για τη σίτιση και την ένδυση απόρων κατοίκων. Τα παρεχόµενα είδη προέρχονται από δωρεές και χορηγίες και,  εφόσον διαπιστώνεται ανεπάρκεια ειδών,  είναι δυνατή η προµήθειά τους σύµφωνα µε τις διατάξεις του Ενιαίου Κανονισµού Προµηθειών Οργανισµών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (υ.α. 11389/1993, Β΄ 185). Στο πλαίσιο των παντοπωλείων οι Ο.Τ.Α. µπορούν να διοργανώνουν και συσσίτια για τη διανοµή φαγητού σε απόρους και αστέγους. 

Μπορούν επίσης, να λαµβάνουν κάθε άλλο µέτρο υποστήριξης αστέγων και απόρων. Τα κοινωνικά παντοπωλεία ιδρύονται µε απόφαση του δηµοτικού συµβουλίου που
λαµβάνεται µε την απόλυτη πλειοψηφία των µελών του. Η λειτουργία τους εποπτεύεται από επιτροπή διαχείρισης στην οποία εκπροσωπούνται αναλογικά µε τη δύναµή τους, οι δηµοτικές παρατάξεις και στην οποία συµµετέχει επιπλέον και προεδρεύει ο δήµαρχος ή ο οριζόµενος από αυτόν αντιδήµαρχος."

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΔΩ

Share this article :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Valtos(i) - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger