Home » » Σωτήρης Τσιλίκας : Αλληλεγγύη

Σωτήρης Τσιλίκας : Αλληλεγγύη

Written By VALTOS on Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012 | 10:58 π.μ.

Αν στην ανάγκη τ΄ αλλουνού προβάλω το Εγώ μου
Αν σκέφτομαι ίδιο κακό εμένα να μη βρει
Ελεημοσύνη δίνοντας για το συνάνθρωπο μου
Την εξιλέωση ζητώ, το χρέος να σβηστεί

Όμως, εάν το νοιάξιμο στραφεί στο διπλανό μας
Όταν για τον πλησίον μας ατόφιο θε να βγεί
Βλέπουμε με τα μάτια του και είναι αληθινό μας
Μες΄ στην ανάγκη η συνδρομή αλληλέγγυα θα ρθει

Όταν τα Εγώ χορεύοντας πιάνονται χέρι χέρι
Όταν εναρμονίζονται και γίνονται Εμείς
Τότε η πλάση αγάλλεται τι είναι καλοκαίρι
Κι όλοι οι καρποί γινόνονται και γίνονται γλυκείς
Share this article :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Valtos(i) - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website
Proudly powered by Blogger